Pontgyűjtő Játék Játékszabályzat

(a módosításokkal egységes szerkezetben)

 

1. Részvételi feltétel

1.1. Jogosultság

A Sulibank Élményportálon lebonyolításra kerülő Pontgyűjtő játékban kizárólag regisztrált, általános iskolába járó, tanulmányait folytató diákok vehetnek részt. Azon személyek, akik nem tartoznak a célcsoportba és hamis adatok megadásával vesznek részt a játékban, akkor sem kapják meg a pontokkal elérhető élményajándékokat, ha egyébként a megszerzéséhez szükséges egyéb feltételeket teljesítették.

 

1.2. Regisztráció

A regisztráció két lépcsőből áll. Az első lépcső a weboldalon keresztül történő regisztrálás. A weboldalon regisztrált felhasználó megkezdheti a pontok gyűjtését. A második lépcső a papír alapú regisztráció: a weboldalon történő regisztrációt követően kinyomtatható a megadott adatokkal kitöltött űrlap, amit a szülőnek, gondviselőnek kell aláírnia, majd el kell juttatnia az OTP Fáy András Alapítvány részére (1068 Budapest, Benczúr utca 26.) postai úton, vagy az iskolán keresztül.

 

1.3. Pontgyűjtő játék menete

A Sulibank Élményportál tartalmi elemeinek interaktív használatával minél több pontot kell összegyűjteni, majd a megszerzett pontokkal a pontbeváltási időszakokban egyéni vagy csoportos élményajándékokat lehet megszerezni.

 

 

2. Pontgyűjtés lehetőségei

 

2.1. Cikkekhez kapcsolódó pontszerző lehetőségek és pontszámok

 

2.1.1. Cikk elolvasása  – 5 pont

A rendszer minden egyes cikk elolvasására 5 pontot ad. Egy adott cikk elolvasására csak az első alkalommal ad pontot a rendszer, többszöri elolvasás nem jelent új pontot. A cikkek napi rendszerességgel frissülnek.

 

2.1.2. Cikk végi kérdés – 10 pont

A cikkekhez kapcsolódhat egy kérdés, amely az adott cikk tartalmára vagy üzenetére vonatkozik. Erre kell helyesen válaszolni. A rendszer csak a helyes válaszra ad 10 pontot, amennyiben a válasz nem jó, akkor nem jár pont. Az aktuális kérdés pontokért való megválaszolására csak egyszer van lehetőség.

 

2.1.3. Cikk beküldése – 200 pont

Lehetőség van cikk beküldésére és amennyiben a beküldött cikk megfelel az alábbiakban szereplő kritériumoknak, és kikerül az Élményportálra, a megjelent cikk esetén 200 pontot ad a rendszer.

 

Kritériumok:

  1. A cikk csak saját szerzemény lehet, más oldalról bemásolt szövegeket nem teszünk közzé.
  2. A cikk terjedelmének legalább 1500 karakternek kell lennie, ez akkora, mint a portálon megjelenített cikkek általában. Egy-két soros hírt nem teszünk közzé.
  3. Tartalmát tekintve bármilyen téma lehet, ami érdekelheti az általános iskolás diákokat, a Sulibank portálnak is az célja, hogy minél több érdekes cikket jelentessen meg.
  4. Cikk beküldésére csak az Élményportálon meghirdetett időintervallum alatt van lehetőség, egyéb esetben a Sulibank portál szakmai szerkesztősége fenntartja magának a jogot ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja a beküldött cikket.

 

2.2. Sulibank Aréna pontgyűjtési lehetőségek

 

2.2.1. Kurzus elvégzése – 75 pont

A Sulibank Aréna egy vetélkedő rendszer, ahol különböző témakörökben kurzusok kerülnek kiírásra. Egy-egy kurzus 3 kihívásból, 3 egységből áll. Egy kihívás 5 feladatból áll. Az adott feladat helyes megválaszolása 5 pontot ér. A válasz lehet tippelős, párosítós, többválasztós, egyválasztós, sorba rendezős és szöveg beírós, viszont pontért csak egyszer lehet próbálkozni a helyes válaszadással. Ha elsőre nem jó a megoldás, akkor nem jár pont. Egy kurzus hibátlan elvégzésével összesen 75 pontot lehet összegyűjteni. A rendszer részpontokat is jóváír. Hetente minimum két kurzus kerül kiírásra.

2.3. Játéktér

A Játéktérben több típusú játékkal lehet játszani, különböző pontokért. Minden esetben csak egyszer ad pontot a rendszer az alábbiak szerint

akasztófa: hetente frissül minden héten 5 db új kifejezéssel. Minden jó válaszért 5 pont jár.

kvíz: heti 10 új kérdés korcsoportonként, összesen egy sorozatért 30 pont jár.

kifestő: két hetente 3 db új kép, nem jár pont

különbségkereső: két hetente 3 db új kép, nem jár pont

szókereső: hetente témakörönként 3 db új tábla, minden megtalált szóért jár az 5 pont, ezért táblánként 35 pont szerezhető

puzzle: két hetente 3 új kép, nem jár pont

keresztrejtvény: heti 2 db frissítés, mivel az egészben értelmezi a megoldást, 20 pontot ér a megfejtés.

kassza: 2 hetente frissítés, kérdésenként 5 pont jár.

 

 

2.4. Külső helyszíni pontgyűjtési lehetőségek

A külső helyszíni pontszerzési lehetőségek csak csoportok számára elérhetők, előre egyeztetett időpontban. Általában osztályok jelentkeznek a programra, de természetesen egyedi jelenezőkből is összeállítható egy csoport.

 

2.4.1. OK tréning 100 pont

Azok a diákok, akik részt vesznek az OK Központ tréningjén, 100 pontot kapnak. A tréningek évfolyam specifikusak, 2-8. évfolyamig minden évfolyam számára más tréningajánlatunk van. A programok 2 és 4 órás időtartamúak. A tréningeken való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a tréningek elvégzéséért.

 

A tréningeken való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu

 

2.4.2. Pénzügytörténeti gyűjtemény megtekintés 200 pont

Az OTP Bank által üzemeltetett kiállítás a Vigyázó Ferenc utca 6-ban található. A program fél óra időtartamú. A programon való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a programon való részvételért.

 

A kiállításon való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu

 

2.4.3. Bankfiók látogatás 200 pont

A Bankfiók látogatás az Andrássy út 6. szám alatt található High-Tech bankfiókban valósul meg, az ügyfélfogadási idő megkezdése előtt.

A programon való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a programon való részvételért.

 

A bankfiók látogatáson való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu

 

3. Pontbeváltás menete

 

3.1. Pontbeváltási időszak

Az összegyűjtött pontokat a pontbeváltási időszakokban lehet felhasználni. Az aktuális pontbeváltási időszakokról pontos tájékoztatás a weboldalon található. A meghirdetett pontbeváltási lehetőségek mellett megvalósulnak alkalmi pontbeváltási lehetőségek is, amelyekről az Élményportálon keresztül értesítjük a regisztrált felhasználókat.

 

3.2. Pontbeváltási lehetőségek

A pontbeváltásnak kétféle módja van, a licitálás és az egyszerű pontbeváltás.

 

3.2.1. Licitálás

A megnyerhető élményajándékok kikiáltási pontértékkel indulnak, majd az lesz az ajándék tulajdonosa, aki a legtöbb pontot adja az adott ajándékért. A licitálás során érdemes taktikázni, hiszen sok olyan ajándék van, amelyikből több darab kerül kalapács alá!

A licitálás zárt informatikai rendszeren belül történik, kommunikáció a weboldal és a licitálást irányító server között történik. Senki és semmi nem képes a kommunikációba beleszólni, manipulálni azt. Emellett törekszünk a valós idejű kommunikáció biztosítására a két rendszer között. Az élményajándékok nyertesei minden esetben azok, akik a fenti zárt rendszer szerinti nyertesek. A felhasználói oldal adatátviteli sebességéért és az egyéb körülményekért felelősséget nem vállalunk.

3.2.2. Ponthatár elérés

Az ajándékok másik csoportjában a megadott pont összegyűjtését követően azok vehetnek részt az adott programon, nyerhetik meg az ajándékot, akik a leghamarabb "leütik" a fix pontért elvihető ajándékot.

 

3.3. Élményajándékok

Ahhoz, hogy jogosult legyél egy-egy élményajándék megszerzésének lehetőségére, el kell érned az ajándékokat rejtő teremhez kapcsolódó ponthatárt, meg kell szerezned a termet nyitó kulcsot. Ezután tudod megnézni, hogy az adott teremben milyen élményajándékok várnak.

 

3.3.1. I. Ajándékszoba, Egyéni élmények – 500 pont

Az első ajándékszobában egyéni ajándékokat találsz, például mozijegy vagy játszóház jegy, belépők. A jegyeket párban adjuk, hogy valaki el tudjon kísérni az élményre. Az első termet nyitó kulcs megszerzéséhez 500 pont szükséges.

 

3.3.2. II. Ajándékszoba, Csoportos élmények

A második teremben csoportos ajándékokat találsz, ahol az osztálytársaiddal, barátaiddal közösen tudtok részt venni egy-egy nagyszabású élményen, mint lézerharc vagy gokartozás. A csoportok számára kiírt ajándékok eléréséhez pedagógus regisztrációjára is szükség van. A diákok által felajánlott pontokkal a pedagógus gazdálkodik és szerezheti meg az élményajándékokat, vagy kijelöli a csoportban a csoportvezető diákot, aki a csoport nevében licitálhat az ajándékokra.

 

3.3.3. III. Szoba, Családi élmények – 1000 pont

A harmadik teremben az exkluzív, különleges ajándékok találhatók, mint helikopteres városnézés, vagy divatcég vásárlási utalványa. Illetve itt lehet licitálni a családi élményekre is. Az exkluzív szobában lévő ajándékok eléréséhez minimum 1000 pont szükséges.

3.4. Élményajándékok átvétele, felhasználása

A Pontgyűjtő Játékban való részvétellel az általános iskolás diákok elfogadják azt – melyet a kiskorú törvényes képviselője írásbeli hozzájárulásával megerősít –, hogy az élményajándék átvételekor és/vagy felhasználásakor az élményajándékot biztosító OTP Fáy András Alapítvány fényképet, videó felvételt, vágóképet, hangfelvételt, interjút készít, melyeket a Sulibank programról és a Sulibank Élményportálról szóló marketing és PR kommunikációja során használ fel. A fényképek az Alapítvány kiadványaiban illetve az alapítványi weboldalakon jelennek meg. A videó felvételek, vágóképek, hangfelvételek, interjúk – illetve az azokból készített ún. imázs film – az alapítványi weboldalakon és különböző televíziós csatornákon jelennek meg. 

Az OTP Fáy András Alapítvány a meghirdetett élményajándékok listáját a lehető legjobb tudása szerint – a partnerek és az élmények megválogatásával – állította össze. Ennek ellenére a játék időtartama alatt előfordulhat, hogy egy-egy ajándék paramétere megváltozik, vagy egyes élményajándékok helyett újak kerülnek a listára. Az ajándékok megváltoztatásának a jogát az OTP Fáy András Alapítvány fenntartja.

 

4. Egyéb rendelkezések

Az Alapítvány a Játékszabályzat módosításának jogát fenntartja, amelyről a www.sulibank.hu weboldalon ad tájékoztatást.

A módosított Játékszabályzat 2016. május 31-én lép hatályba és alkalmazandó a Pontgyűjtő Játék valamennyi résztvevőjére.

 

Jó szórakozást és eredményes pontgyűjtést kíván a Sulibank csapata!

 

Ajánlott tartalmak