- Főoldal
- Játékszabály
Pontgyűjtő Játék – Játékszabályzat
(a módosításokkal egységes szerkezetben)
1. Részvételi feltétel
1.1. Jogosultság
A Sulibank Élményportálon lebonyolításra kerülő Pontgyűjtő játékban kizárólag regisztrált, általános iskolába járó, tanulmányait folytató diákok vehetnek részt. Azon személyek, akik nem tartoznak a célcsoportba és hamis adatok megadásával vesznek részt a játékban, akkor sem kapják meg a pontokkal elérhető élményajándékokat, ha egyébként a megszerzéséhez szükséges egyéb feltételeket teljesítették.
1.2. Regisztráció
A regisztráció két lépcsőből áll. Az első lépcső a weboldalon keresztül történő regisztrálás. A weboldalon regisztrált felhasználó megkezdheti a pontok gyűjtését. A második lépcső a papír alapú regisztráció: a weboldalon történő regisztrációt követően kinyomtatható a megadott adatokkal kitöltött űrlap, amit a szülőnek, gondviselőnek kell aláírnia, majd el kell juttatnia az OTP Fáy András Alapítvány részére (1068 Budapest, Benczúr utca 26.) postai úton, vagy az iskolán keresztül.
1.3. Pontgyűjtő játék menete
A Sulibank Élményportál tartalmi elemeinek interaktív használatával minél több pontot kell összegyűjteni, majd a megszerzett pontokkal a pontbeváltási időszakokban egyéni vagy csoportos élményajándékokat lehet megszerezni.
2. Pontgyűjtés lehetőségei
2.1. Cikkekhez kapcsolódó pontszerző lehetőségek és pontszámok
2.1.1. Cikk elolvasása – 5 pont
A rendszer minden egyes cikk elolvasására 5 pontot ad. Egy adott cikk elolvasására csak az első alkalommal ad pontot a rendszer, többszöri elolvasás nem jelent új pontot. A cikkek napi rendszerességgel frissülnek.
2.1.2. Cikk végi kérdés – 10 pont
A cikkekhez kapcsolódhat egy kérdés, amely az adott cikk tartalmára vagy üzenetére vonatkozik. Erre kell helyesen válaszolni. A rendszer csak a helyes válaszra ad 10 pontot, amennyiben a válasz nem jó, akkor nem jár pont. Az aktuális kérdés pontokért való megválaszolására csak egyszer van lehetőség.
2.1.3. Cikk beküldése – 200 pont
Lehetőség van cikk beküldésére és amennyiben a beküldött cikk megfelel az alábbiakban szereplő kritériumoknak, és kikerül az Élményportálra, a megjelent cikk esetén 200 pontot ad a rendszer.
Kritériumok:
- A cikk csak saját szerzemény lehet, más oldalról bemásolt szövegeket nem teszünk közzé.
- A cikk terjedelmének legalább 1500 karakternek kell lennie, ez akkora, mint a portálon megjelenített cikkek általában. Egy-két soros hírt nem teszünk közzé.
- Tartalmát tekintve bármilyen téma lehet, ami érdekelheti az általános iskolás diákokat, a Sulibank portálnak is az célja, hogy minél több érdekes cikket jelentessen meg.
- Cikk beküldésére csak az Élményportálon meghirdetett időintervallum alatt van lehetőség, egyéb esetben a Sulibank portál szakmai szerkesztősége fenntartja magának a jogot ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja a beküldött cikket.
2.2. Sulibank Aréna pontgyűjtési lehetőségek
2.2.1. Kurzus elvégzése – 75 pont
A Sulibank Aréna egy vetélkedő rendszer, ahol különböző témakörökben kurzusok kerülnek kiírásra. Egy-egy kurzus 3 kihívásból, 3 egységből áll. Egy kihívás 5 feladatból áll. Az adott feladat helyes megválaszolása 5 pontot ér. A válasz lehet tippelős, párosítós, többválasztós, egyválasztós, sorba rendezős és szöveg beírós, viszont pontért csak egyszer lehet próbálkozni a helyes válaszadással. Ha elsőre nem jó a megoldás, akkor nem jár pont. Egy kurzus hibátlan elvégzésével összesen 75 pontot lehet összegyűjteni. A rendszer részpontokat is jóváír. Hetente minimum két kurzus kerül kiírásra.
2.3. Játéktér
A Játéktérben több típusú játékkal lehet játszani, különböző pontokért. Minden esetben csak egyszer ad pontot a rendszer az alábbiak szerint
akasztófa: hetente frissül minden héten 5 db új kifejezéssel. Minden jó válaszért 5 pont jár.
kvíz: heti 10 új kérdés korcsoportonként, összesen egy sorozatért 30 pont jár.
kifestő: két hetente 3 db új kép, nem jár pont
különbségkereső: két hetente 3 db új kép, nem jár pont
szókereső: hetente témakörönként 3 db új tábla, minden megtalált szóért jár az 5 pont, ezért táblánként 35 pont szerezhető
puzzle: két hetente 3 új kép, nem jár pont
keresztrejtvény: heti 2 db frissítés, mivel az egészben értelmezi a megoldást, 20 pontot ér a megfejtés.
kassza: 2 hetente frissítés, kérdésenként 5 pont jár.
2.4. Külső helyszíni pontgyűjtési lehetőségek
A külső helyszíni pontszerzési lehetőségek csak csoportok számára elérhetők, előre egyeztetett időpontban. Általában osztályok jelentkeznek a programra, de természetesen egyedi jelenezőkből is összeállítható egy csoport.
2.4.1. OK tréning 100 pont
Azok a diákok, akik részt vesznek az OK Központ tréningjén, 100 pontot kapnak. A tréningek évfolyam specifikusak, 2-8. évfolyamig minden évfolyam számára más tréningajánlatunk van. A programok 2 és 4 órás időtartamúak. A tréningeken való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a tréningek elvégzéséért.
A tréningeken való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu
2.4.2. Pénzügytörténeti gyűjtemény megtekintés 200 pont
Az OTP Bank által üzemeltetett kiállítás a Vigyázó Ferenc utca 6-ban található. A program fél óra időtartamú. A programon való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a programon való részvételért.
A kiállításon való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu
2.4.3. Bankfiók látogatás 200 pont
A Bankfiók látogatás az Andrássy út 6. szám alatt található High-Tech bankfiókban valósul meg, az ügyfélfogadási idő megkezdése előtt.
A programon való részvétel pontozása 2016. március 16-tól elérhető, visszamenőlegesen nem áll módunkban pontot adni a programon való részvételért.
A bankfiók látogatáson való részvételhez előzetes időpontfoglalás szükséges az alábbi elérhetőségek valamelyikén: Telefon: +36-30-616-5052, E-mail: info@sulibank.hu
3. Pontbeváltás menete
3.1. Pontbeváltási időszak
Az összegyűjtött pontokat a pontbeváltási időszakokban lehet felhasználni. Az aktuális pontbeváltási időszakokról pontos tájékoztatás a weboldalon található. A meghirdetett pontbeváltási lehetőségek mellett megvalósulnak alkalmi pontbeváltási lehetőségek is, amelyekről az Élményportálon keresztül értesítjük a regisztrált felhasználókat.
3.2. Pontbeváltási lehetőségek
A pontbeváltásnak kétféle módja van, a licitálás és az egyszerű pontbeváltás.
3.2.1. Licitálás
A megnyerhető élményajándékok kikiáltási pontértékkel indulnak, majd az lesz az ajándék tulajdonosa, aki a legtöbb pontot adja az adott ajándékért. A licitálás során érdemes taktikázni, hiszen sok olyan ajándék van, amelyikből több darab kerül kalapács alá!
A licitálás zárt informatikai rendszeren belül történik, kommunikáció a weboldal és a licitálást irányító server között történik. Senki és semmi nem képes a kommunikációba beleszólni, manipulálni azt. Emellett törekszünk a valós idejű kommunikáció biztosítására a két rendszer között. Az élményajándékok nyertesei minden esetben azok, akik a fenti zárt rendszer szerinti nyertesek. A felhasználói oldal adatátviteli sebességéért és az egyéb körülményekért felelősséget nem vállalunk.
3.2.2. Ponthatár elérés
Az ajándékok másik csoportjában a megadott pont összegyűjtését követően azok vehetnek részt az adott programon, nyerhetik meg az ajándékot, akik a leghamarabb "leütik" a fix pontért elvihető ajándékot.
3.3. Élményajándékok
Ahhoz, hogy jogosult legyél egy-egy élményajándék megszerzésének lehetőségére, el kell érned az ajándékokat rejtő teremhez kapcsolódó ponthatárt, meg kell szerezned a termet nyitó kulcsot. Ezután tudod megnézni, hogy az adott teremben milyen élményajándékok várnak.
3.3.1. I. Ajándékszoba, Egyéni élmények – 500 pont
Az első ajándékszobában egyéni ajándékokat találsz, például mozijegy vagy játszóház jegy, belépők. A jegyeket párban adjuk, hogy valaki el tudjon kísérni az élményre. Az első termet nyitó kulcs megszerzéséhez 500 pont szükséges.
3.3.2. II. Ajándékszoba, Csoportos élmények
A második teremben csoportos ajándékokat találsz, ahol az osztálytársaiddal, barátaiddal közösen tudtok részt venni egy-egy nagyszabású élményen, mint lézerharc vagy gokartozás. A csoportok számára kiírt ajándékok eléréséhez pedagógus regisztrációjára is szükség van. A diákok által felajánlott pontokkal a pedagógus gazdálkodik és szerezheti meg az élményajándékokat, vagy kijelöli a csoportban a csoportvezető diákot, aki a csoport nevében licitálhat az ajándékokra.
3.3.3. III. Szoba, Családi élmények – 1000 pont
A harmadik teremben az exkluzív, különleges ajándékok találhatók, mint helikopteres városnézés, vagy divatcég vásárlási utalványa. Illetve itt lehet licitálni a családi élményekre is. Az exkluzív szobában lévő ajándékok eléréséhez minimum 1000 pont szükséges.
3.4. Élményajándékok átvétele, felhasználása
A Pontgyűjtő Játékban való részvétellel az általános iskolás diákok elfogadják azt – melyet a kiskorú törvényes képviselője írásbeli hozzájárulásával megerősít –, hogy az élményajándék átvételekor és/vagy felhasználásakor az élményajándékot biztosító OTP Fáy András Alapítvány fényképet, videó felvételt, vágóképet, hangfelvételt, interjút készít, melyeket a Sulibank programról és a Sulibank Élményportálról szóló marketing és PR kommunikációja során használ fel. A fényképek az Alapítvány kiadványaiban illetve az alapítványi weboldalakon jelennek meg. A videó felvételek, vágóképek, hangfelvételek, interjúk – illetve az azokból készített ún. imázs film – az alapítványi weboldalakon és különböző televíziós csatornákon jelennek meg.
Az OTP Fáy András Alapítvány a meghirdetett élményajándékok listáját a lehető legjobb tudása szerint – a partnerek és az élmények megválogatásával – állította össze. Ennek ellenére a játék időtartama alatt előfordulhat, hogy egy-egy ajándék paramétere megváltozik, vagy egyes élményajándékok helyett újak kerülnek a listára. Az ajándékok megváltoztatásának a jogát az OTP Fáy András Alapítvány fenntartja.
4. Egyéb rendelkezések
Az Alapítvány a Játékszabályzat módosításának jogát fenntartja, amelyről a www.sulibank.hu weboldalon ad tájékoztatást.
A módosított Játékszabályzat 2016. május 31-én lép hatályba és alkalmazandó a Pontgyűjtő Játék valamennyi résztvevőjére.
Jó szórakozást és eredményes pontgyűjtést kíván a Sulibank csapata!